Bluebeards Revenge Classic tuhý šampón na vlasy 50 g

Šampón Bluebeards Revenge Classic zanechá vaše vlasy čistejšie ako kedykoľvek predtým. Kozmetika v jednom kuse je skvelou alternatívou k výrobkom v plastových fľašiach.

Dostupnosť Dodanie do 7 dní
Kód: 2628
€6,90
Bluebeards Revenge Classic tuhý šampón na vlasy 50 g

Classic Shampoo Bar vás prekvapí klasickou sviežou vôňou priamo z britského holičstva. V okamihu pocítite explóziu bergamotu a pikantnej limetky v kombinácii so zmesou levandule, pačuli, jantáru a pižma, ktorá prebudí vaše zmysly.

Šampón dôkladne umyje vaše vlasy a očistí pokožku hlavy. Šampónovú tyčinku s kokosovým olejom môžete používať každý deň. Kozmetický prípravok vlasy vyživuje a hydratuje , a čo je najdôležitejšie - dôkladne odstraňuje pot, prach a dokonca aj tie najsilnejšie pomády alebo íly.

Prírodnú šampónovú tyčinku Bluebeards Revenge môžete používať na všetky typy vlasov. Vďaka prírodným zložkám sa kozmetika stará o vlasy a napravuje ich poškodenie. A čo je najdôležitejšie - obnovuje prirodzený, zdravý lesk účesu!

  • Použitie

Mydlo funguje ako šampón. Napeňte a môžete umývať vaše vlasy.

  • Zloženie

Sodium Coco-Sulfate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Aqua, Parfum, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethylionone, Benzyl Salicylate, Geraniol, Citral.

  • Objem 50g

Dodatočné parametre

Kategória: Šampóny, kondicionéry a mydlá
Typ produktu: Mydlo na vlasy
Objem: 50 g
Hlavná funkcia: Umývanie
Hlavná vôňa: Klasická BBR
Krajina pôvodu: Anglicko

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Táto značka sa pýši širokým sortimentom produktov pre mužskú starostlivosť. Či hľadáte niečo na holenie, vlasy alebo fúzy Bluebeards poskytujú všetko. Táto značka si však okrem širokého výberu produktov zakladá aj na životnom prostredí. Od roku 2019 zaviedli veľké zmeny pri obaloch ich produktov, aby čo najmenej ubližovali životnému prostrediu. Taktiež ich produkty sa radia vegánskou a vegetariánskou filozofiou, pričom sa snažia zosadiť z trhu produkty živočíšneho pôvodu. Tieto hodnoty chcú udržovať aj pri vývoji nových produktov v budúcnosti.